Wouldnt it be nice if we were older Then we wouldnt have to wait so long

Jag är tillbakaaa!! Det var lite sorgligt att åka ifrån släkten men det var också superskönt att komma hem. Till elvis och familjen! Nu har jag vart på min reehab, och imorrn börjar skolan.

Jag sitter och proppar i mig socker nu, för vi har somsagt vårat sockeruppehåll från och med imorrn, wish me luck!
Nej, men jag är faktiskt taggad på det! Fella, Emma och ja får tagga varran! ;)

Nu ska jag plugga historia med mitt gröna mango te, sen ska jag ladda ner lite John Mayer-låtar på mobilen som jag kan lyssna på på bussen på mornarna! Äntligen Anastasia ;)

Sofia

Kommentarer
Postat av: emm

vi får tagga varan som in i helvete. jag har redan abstinens!!!

2009-01-06 @ 23:36:51
Postat av: Stina

mongo te kan man också kalla det :D

2009-01-14 @ 17:47:51
URL: http://rulgardina.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha

2009-01-15 @ 10:27:16
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0