Sista dagen

Idag är sista dagen av mkt.  Sista dagen av jullovet. Sista dagen av mitt sockerinnehav på sex månader. Sista dagen av oändligt längtande efter my family<3 

Jag vet inte riktigt hur jag ska känna? 

Jag har pluggat lite idag, men det går inge bra. Jag försöker koncentrera mig men musiken distraherar mig, och jag vill bara äta massa ostbågar!  Förut tänkte jag om Historia-provet att det inte gjorde någon om jag inte fick topp betyg. men nu när jag tänker efter så är det här ju typ sista år kursen. dvs det här provresultatet spelar ganska stor roll... *panik*

Men nu ska jag sudda bort min sura min och tipsa om lite underbara låtar av Jason Mraz:D

* Lucky. ft. Colbie Caillat
* Only Human
* 10,000 mother f***ers
* Man gave names to all the animal  (solklar pip-låt;D)
* Burning Bridges
* Snakes in Schubas  (inte låt, bara skit skönt mellan snack i typ nån minut sådär)
* I'm yours (SÅKLART)
* Details in the fabric
* Plane
* If it kills me

Om ni vill ha mer är det bara att säga till. jag har några till på lager;)

4-ever yours
Särnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0