rea - the way life should be

God kväll kära fans!
Idag har jag bytt hem till pappas, och har mest spelat GH och data-geekat mig. :D
Efter att ha fått massa bra filmer av pappa blev jag högst lockad av att kolla in rean som pågår världen över just i detta tillfälle. mitt först astopp var forever21:

 
supersöt topp!         finfin fest-jacka(:      så himla snygg klänning
                                                                        men jag kan inte 
                                                                       hitta den någonstans:(

nästa stopp var Asos:

 
inte rea, men jag    till en brunbränd kropp?
vill ha ändå! ;)

sista stoppet blev Nelly:

det gick inte att ladda upp den bilden med klicka här så kan du se den;)

mer hittade jag faktiskt inte .. 
 
nej hörni, nu blev jag lite deprimerad över att jag inte har några pengar till alla fina kläder.. så jag dra mig tillbaka och kollar på Surf's up ist:D

God Natt
Särnan

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp

2009-01-05 @ 23:19:22
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: sofia

pengar är ju inge problem för mig efter allt slit! MOAHAHAHA

2009-01-06 @ 20:46:30
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0