pluggplugg lovelove

Hej hörni!
Idag har jag pluggat ganska mucho, skulle jag vilja säga. Jag har gjort nästan alla instruderingsfrågor, och det är en del kan jag tala om.. fast jag orkar inte börja med svenska medeltiden och typ göra massor kartor o tidslinjer! usch, tråkigt!
För övrigt är jag totalt fast i min bok. Den enda, den underbara, den bästa,   Twilight!
Den är så underbart bra!! Ni bara måste läsa den! det är den bästa boken jag någonsin läst! seriöst. 
Det är ett konstant pirr, super härligt!

Jag vill bara ha lov resten av livet!  jag orkar inte ha massa plugg, läxor, tidiga mornar. usch! nu är det bara 3 dagar kvar innan skolan börjar.. och jag har inte ens kollat på min spanskabok.. 
Det är faktiskt mot lagen att ge läxor över loven! på riktigt.

Nu, den här veckan som kommer, så får jag min leverans från H&M! tjoho! jag gjorde riktigt fynd på rean efter jul! jag köpte, en grå kavaj- en snygg jackagrej till våren?- 149:-, ett set med cardigan och linne för 30:-, en sett med tunika o tights 30:-, två vita långärmade tröjor typ á 70:-. sjukt bra! så det ser jag fram emot! 
Och vet ni?! jag har köpt världens finaste plånbok! den va dyr som satan men jag behövde bara lägga till 200, för jag lämnade tillbaka en plånbok som jag fått i julklapp. men den är så fin! jag ska kolla om  jag hittar en bild på internet, för jag har ännu inte funderat ut hur man får över bilder med min mobil till datan... 

Nu ska jag lalla runt lite ett tag o kanske kolla lite vänner och dagdrömma om jason mraz. mina två passioer i livet. 

All kärlek
Särnan

ps. jag har som en bubblande känsla inom mig som om jag var kär. men i vem? ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0