Helgen

Hej:) 
Den här helgrn har varit skön:) i fredags var ja ju som sagt å fikade med fella, sofia, anastasia o jesie. det var treligt:) och efter det letade vi jobb. men det har ni ju redan hört om;)
I lördags var det bio planerat Sofia o Anastasia. Men det blev inte Benjamin Buttons, utan vi såg Angelina Jolies nya film, Changeling. Så himla bra! verkligen! och den är baserad på en verklig händelse, vilket gör det ännu bättre! jag rekomenderar den verkligen:)
Efter bion gick vi till 60's och myste en aning. men seriöst, det är inte riktigt värt det. man kan inte höra vad man själv tänker och det är inte såå mysigt.. men det var trevligt ändå:)

Idag var jag på ännu en bio. Denna gång med fella, mamma, Davig o två andra:) 
Twilight var filmen vi såg.
Behöver jag säga ngt mer? 

Jag ser inte farm emot att gå till skolan imorgon...

Särnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0