Fredag<3

GodKväll gott folk! 
Igår sov jag hemma hos Fella och hade roligt med henne. Vi såg HSM 3 oxå. Den sög.
Det ända vi gjorde var att skratta åt de absurda replikerna och va allmänt nedlåtande mot alla skådespelarna. Har ni märkt att Troy och Gabriella ALDRIG kysser varann under alla tre filmer? irriternade..

Efter skolan gick jag, fella, Anastasia, Sofia o Jessie till Wayne's och fikade. Det blev ingen ChaiLatte idag, eftersom det fina sockerförbudet jag, sofia o F har , så det blev ist skummad mjölk med en chaite påse i. äckligt tycker jag. Gott tycker Sofia..

När vi tröttnat på fikan drog jag, anastasia o sofia till skanstull för att leta jobb och kläder. Det blev varken eller men jag o anastasia fick lite sommarjobbs-tips som vi ska följa upp på måndag:) 

Nu sitter jag framför Let's Dattar o skrattar åt Blondinbella. Hon kan verkligen inte dansa! haha! Tycker lite synd om henne. hon skömmer ju lixom ut sig en aning..:P

Imorgon väntar bio med Anastatsia o kanske Sofia. det ska nli JÄTTEkul. jag har saknat lite girl's qualitytime:D 
Vi ska se Benjamin Buttons. den verkar asbra!

Nu ska jag mya med min bror, som för en gångs skull inte skriker eller typ kastar sig runt på golvet och förstör..

*längtar till min säng*

Byebye
Särnan



Kommentarer
Postat av: anastasia

åh mys fredag! :D glöm inte att fixa CVt :)<3

2009-01-10 @ 11:53:16
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0