Äntligen ordentligt med snöö

Det är 23 minusgrader ute nu, och det ska bli 31!! 

det är jättemycket snö och supermysigt här, just nu sitter jag med en latte och pluggar historia, den kommer jag tydligen inte ifrån, men men, småkusinerna kommer och säger hej ibland! :)

Dom är så söta, just nu är jag hos min ena moster i hennes hus ute på landet mitt emellan kohagarna ute i skogen, det är så himla mysigt och lugnt här!

Nej, nu ska jag plugga, sen blir det en promenad i det soliga snövädret!

Ha de bra! pussar Sofia




Ps. Anastasia lilla, om du ser det här så har jag försökt ringa dig som en tok  men jag har ingen sändning härute i skogen. Ringer dig när jag får sändning, Saknar dig darling! Ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart på Lidingö? :)

2009-01-05 @ 14:06:01
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hej Gumman!!!

Peter ropade på mig från datarummet och visade mig er blogg. Det tog en stund innan jag fattade att "moster", det är ju jag. -Det låter så gammalt! Men det är jag ju kommer jag på när jag skriver.

Det är alltid så jättemysigt när ni är här!!!

Nu sover barnen -helt slut efter att busat med er och varit på kalas. (Alice fick ett återfall ikväll och tog nappen i munnen när hon la sig).



Det var en KUL och fin blogg ni har. Fortsätt med den. Vi sätter den som våra favoriter.



Puss och kram från oss mellan kohagarna

2009-01-05 @ 20:46:50
Postat av: sofia

Haha, ja moster är du allt! ;) ja det var mysigt! puuussa barnen från mig

2009-01-06 @ 20:44:04
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha, ja du är moster! ;)

Ja de var mysigt, pussa barnen från mig!

2009-01-06 @ 21:29:53
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppsan.... :P

2009-01-06 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0