Adrenaliiiiiin!

Idag, var en skukt skön dag! Vi slutade vid elva och gick runt och kollade lite i affärer och köpte lite smått. Sen gick jag och Anastasia och sökte jobb åt henne på café de lux. Sedan övergav hon mig för att åka hem en sväng och jag åkte till amandas skola och var med på lektionen.

Sen gick vi och fikade i gamla stan, inte så mysigt som det låter, vi gick till alla de mysiga fiken, men dom var såklart fulla...Sen fick vi nog aav letandet och tog första bästa, INTE okej! Det var svinkallt därinne och en latte gjord av maskin kostade 40, så omysigt.

Så vi åkte till trogna gamla wayne´s och fog en riktig fika, eller ja utan socker(jag varvade amanda till sockeruppehållet)
En soyachai, väldigt gott om jag får säga det själv ;) Sen shoppade vi lite tills jag sprang till tunnelbanan för att hinna till dansen. Men den var såklart full så vi hamnade på step, step. Inga kommentarer....

Sen efter steppen var vi lite besvikna och flög direkt in till locking, det var en himmelsk upplevelse!
Haha, nej men seriöst, det absolut roligaste jag gjort på länge! (vi lockade hela tunnelbanefärden hem)
OMG, locking är det nya jag! Give yourself 5!!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0