Thursday, bloody thursday

Hej halla!
Idag är det trosdag, men borde egentligen vara fredag. Fån och med idag och till på måndag fär det pappa-helg, vilket betyder träning nu i eftermiddags. Ja o pappa körde ett medelpass medans Oliver o Miranda körde något annat hej-kom-o-hjälp-mig-baby-pass.
Gud, det var så himla roligt!! När vi kom till träningsplates i vår lilla smart-car så fanns det bara två parkerings platser över (nära ingången) så vi ställde oss lite slarvigt mellan två stycken. När vi alla sen kom ut från träningen och skulle sätta oss i bilen så ser vi att det är en lapp på vindrutetorkaren. Där står det:
Hej!
Vet inte du hur man parkerar eller är du bara rädd för buskar?
Tack för att du parkerar din lilla leksaksbil mellan två platser. 
Asså, gud, jävlar va snabb den snubben va på att komma på ett checkt sätt att säga, Up yours!, på! :P

Jag har har fått en ny insikt, jag ska börja försöka träna 4 ggr i veckan. på måndargar yogar jag, på tisdagar är det gympa.(eller fölåt Idrott o Hälsa), på torsdagar ska jag försöka gå på något pass och på fredag gymmar jag. Härligt va! jag kommer vara super fitt till beach-09. Och jag o fella ska ju ha sockerförbud nästa termin så jag kommer bli smal som en sticka. (hoppas jag(; ). Äntligen något som får mig att tänka på något annat.

Idag hämtade mamma ut min biljett till luciakonserten på Nordiska Museet. Åh! Jag ser verkligen fram emot att sitta där o höra tonerna flöda! Det kommer vara så himla fint!

Nu ska jag kolla om vi har några läxor, o sen gå ner o krascha i soffan. Ha en trevlig kväll everybody!
pussar
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0